Monday 8 July 2019

AKU MASIH ADA


Baca Juga

Assalamualaikum dan salam teramat sayang buat anda semua, semoga hari ini lebuh baik dari hari-hari kemarin.

Hari ini aku santapkan buat rakan-rakan tercinta sebuah puisi " AKU MASIH ADA" semoga sokongan dan dorongan serta tunjuk ajar dilemparkan kepada saya yang sentiasa menerima seadanya dari anda semua.

Love u alls...


"AKU MASIH ADA "

Aku masih ada...
Ngak pernah ada lupa...
Namun ingatan ku masih segar...
Kerna bosan itu ngak pernah wujud difikiranku...
Tanda kasihku tetap abadi...

Aku masih ada...
Saat aku sentiasa menunggu...
Kasihmu kapan kembali...
Biar masa mengurusi hati...
Yang mungkin atau tidak akan kembali.

Aku masih Ada...
Walau sejuta penantian tanpa henti...
Walau sejuta rayu untuk aku pergi...
Namun kau tetap tertanam sedalamnya dihatiku...

Aku masih ada...
Yang sentiasa menunggu kabar berita...
Kapan bisa keajaiban wujud antara kita...
Agar semua kembali seperti biasa...
Kita hidup bersama dalam cinta...

Hasil Nukilan :-

Toykb
Beaufort...


2 comments:

  1. Mantap kau guru...boleh sudah ni kau hantar masuk surat khabar..mana tau rezeki

    ReplyDelete
  2. Semangat...teruskan kahar, bila sudah capai 20 post kita naik ke next level pula.

    ReplyDelete