Tuesday 2 July 2019

SALAM PERKENALAN


Baca Juga


Assalamualaikum dan salam sayang semoga perkenalan ini akan membawa kebaikan kepada kita semua. Saya Khar KB pendatang baru dalam dunia blogger.

Blog lebih menceritakan tentang kehidupan yang diselimuti nilai diri dalam motivasi serta jati diri yang lebih efektif dan kesedarhana mengikut apa yang disarankan oleh agama kita.

Jadikan hidup kita disaluti kejujuran, kesedarhaan, kesabaran dan yang penting jiwa dia yang punya.

" GUNA AKAL, GUNA FIKIRAN, KAWAL DIRI "

7 comments:

  1. tenang dlm posisi agar semua berjalan dlm landasan terancang genk...

    ReplyDelete
  2. Tenang-tenang saja. Teruskan menulis sesuatu yang berfaedah nanti sesuatu yang baik pasti akan kunjung tiba.

    Cuba cari kekuatan sendiri melalui penulisan. Sharing sesuatu yang santai dahulu untuk latih diri biasakan menulis dalam alam maya.

    Mungkin boleh mula mencari dari persepsi kehidupan seharian. Dengan cara ini, traffik dari pembaca akan sendiri naik kerana disigung ampuh dalam antologi menggugah jiwa para pembaca.

    ReplyDelete
  3. Ya...tenang-tenang saja. Dalam tenang usaha naik nafsu untuk mengukir penulisan dalam membina lalu terancang supaya semuanya berjalan dengan sempurna tanpa ada sekatan landas yang membuat penantian suatu kerugian, justeru itu sekarang ini tengah membina suatu penantian yang berbalui dan mendapat manfaat disamping berdoa untuk mendapat kerehdaanNYA...amin

    ReplyDelete
  4. Saudara Ahmadi, seribu ukiran dalam senyuman ku paparkan buat saudara. Dan kira tuhan memberi kita 20 jari maka ke 20 jari itu ku susunkan tanda terima kasih ku kepada saudara dan ku tadahkan kepadaNYA memohon supaya semuanya dipermudahkan dan mendapat berkat daripadaNYA. terima kasih sahabat...

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan buat blogger Sabah bha..buli sudah ni join2 blogger Sabah bha

    ReplyDelete